Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 08:28:04 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Roo Laat

Toimumise aeg: alates 23.10.2024 kell 08:00 kuni 24.10.2024 kell 19:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Harkujärve küla, Roo tee 1, Roo
Prisma parkla

Ürituse korraldaja: FIE Jelena Jegireva, tel: 5386 9715; e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: FIE Jelena Jegireva, tel: 5386 9715, 5550
8907

Liikluskorralduse eest vastutajad: FIE Jelena Jegireva, tel: 5386 9715,
5550 8907

Tegemist on kaubandusliku kogupere üritusega, kus võivad osaleda
alaealised. Ürituse toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald